Gå til innhold Gå til navigasjon
Meny

Herulf cup - Viktig info og pakkeliste

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Info fra Nordstrand vedr reise, opphold og pakkeliste ble sendt på mail fra foreldrekontaktene på fredag og er lagt inn nedenfor. NB avreise fra Niffen fredag kl 16 og felles avreise fra Moss søndag kl 19.

Herulf cup - Viktig info og pakkeliste
Herulf – cup
Siste informasjon vedr Herulf – cup;
Da nærmer cupen seg og vi antar det er mange som gleder seg til en hyggelig cup-helg sammenJ
Felles avreise med busser fra Niffen med fremmøte kl 1600 fredag.
Alle busser vil merkes med hvilke lag som skal på den enkelte buss. Viktig at barna har spist i god tid før avreise. Det vil bli servert baguetter som betales av Nif fredag kveld som serveres på skolen barna bor på.
Alle foreldre og trenere som skal kjøre egne biler til cupen samtidig med bussene må også møte opp kl 1600.
Hvert lag må melde fra til Henriette på [email protected] så snart som mulig om hvor mange voksne dere har tenkt å sitte på med bussene. Hver buss må ha minimum 1 voksen med, men vi har i dag i overkant mange voksne som har meldt seg, derfor trenger vi et nøyaktig antall, da det er begrensede plasser på bussene.
Klasserom blir tildelt ved ankomst på skolen. Malakoff ungdomsskole skal vi bo på. NIF har hele skolen alene. Det er kiosk på skolen og vi oppfordrer lagene til å enes om en lik sum for spillerne ift lommepenger til den enkelte. Av erfaring kan det være hensiktsmessig at alle spillere på samme lag har med noenlunde samme sum lommepenger. Dersom vi skal anslå en sum, vil det nok holde rikelig med kr.200,- pr spiller.
Ca 5-10 min gange fra skole – hall. Er satt opp busser internt også.
 Når lagene ankommer skolen fredag kveld må lagleder/foresatt fylle ut overnattingsliste for sitt lag. Denne fås på skolen. Det må også hentes og fylles ut lagsliste. Denne lagslisten hentes i Mossehallen fred kveld.
Det MÅ være minimum 1 voksen i hvert klasserom.
Husk å ha med navn/tlf liste på alle spillere
 
 
Nesparken er tilgjengelig både lørdag og søndag for alle lag hvor lagene kan utføre b.l.a sand-håndball. Her må hvert lag som ikke spiller søndagen organisere egne aktiviteter. Men husk at alle NIF lag bør være med å heie på de lagene som går til sluttspill søndag. Siste finalekamp går kl 1810 og vi håper og tror at dette er et NIF-lagJ
Viktig at alle ser på kampoppsettet for sitt lag – se vedlagte link;http://www.cupassist.com/resultater/vis.php?turn=herulfcup_2011
 
Endringer i kampoppsett;
J-14:
Kamp 499 sønd Mossehall B kl 1445 vinner pulje 2 mot vinner kamp 488(ikke 492)
Kamp 508 sønd Mossehall C kl 1500 vinner pulje 1 mot vinner kamp 492(ikke 488)
Klassene gutter 10 og 11 har de måttet slå sammen. Det var kun NIF som meldte på lag i 10 års klassen og kun to lag som meldte seg på i 11-år. Til sammen blir dette et godt tilbud og nivåmessig har vi nok ingen ting å frykte. Tror nok ikke vi vil merke store forskjellen.
 
Endringer G-12; se eget vedlegg
 
Lørdag kveld avholdes A1-konserten kl 1900. Hvert lag organiserer voksne som følger barna til-fra konserten.
Andre voksne som ønsker konsert-billetter kan kjøpe det direkte under cupen. Billettene koster 100 kr pr stk.
Skolen vår ligger ca 10 min fra Nesparken, hvor konserten avholdes. Konserten varer ca 1 time.
Etter konserten, ca kl 2030 blir det felles bespisning på vår skole med pizza&brus som sponses av NIF.
Dette er pizza til alle spillere, trenere + foreldre, søsken etc som da er  velkomne til å hygge seg sammen med barna denne kvelden.
Alle spillere kan smøre matpakker til lunsj under frokosten både lørdag og søndag.
Laglederne må ta med matpapir til laget.
Det betyr at alle spillere får frokost, lunsj og middag, så eventuelle lommepenger er opptil den enkelte spiller/enkelte lag.
Frokost og middag serveres på skolen. Middag søndag serveres i tidsrommet 1300-1600.
 
 
 
Hjemreise; Felles avreise fra skolen kl 1900. Samme lag sitter sammen på buss hjemover som ved ankomst cup. Bussene vil ved hjemreise merkes med lag.
Veldig viktig at alle er positive til felles avreise og felles hjemreise, slik at cupen starter og slutter på Niffen. Alle foreldre oppfordres på det sterkeste til å respektere dette og ikke ta med eget barn hjem tidligere på søndagen.
Alle spillere må ha pakket seg ut av klasserommet innen kl 1200 søndag. Bagasjen settes på skolen i egne rom.
Pakkeliste;
Treningsutstyr
Bag/veske til å ha med på kamper
Drakt (hjemme/borte)
Shorts
Strømper
Defileringsdress (=overtrekksdress)
Navnet ball
Sko (inne/ute)
Navnet drikkeflaske
 
Personlige effekter
Håndkle
Toalettsaker
Skifteklær til etter/utenom kamper: joggebukse, shorts, topper, strømper sko
Undertøy
Tykk genser/jakke tilkveldsbruk
Sko (sandaler/slipperser)
 
Overnatting
Liggeunderlag (hvis luftmadrass bør pumpe også være med!)
Sovepose (evt. dyne/pute og laken)
Liten pute til soveposen
Pyjamas
 
For øvrig: kort eller evt. andre ”fritidsutstyr”, musikk, litt lommepenger?
 
Ta gjerne kontakt med meg pr tlf eller mail dersom dere lurer på noe utover dette.
Jeg vil være kontaktperson for NIF under cupen og treffes på mobil hele helgen.
Da gleder vi oss til en hyggelig cup-helg sammenJ
Mvh
Therese  Lunde( tlf. 90958560)

Samarbeidspartnere: