Ansatte

Publisert 26.05.2023 kl.17.07

Her kan du bli litt kjent med menneskene barna har å forholde seg til på Niffo og Akademiet.

gunnar_eksisterende-bilde

Gunnar Flaten, daglig leder
Ansvarlig for sportslig og pedagogisk opplegg og daglig gjennomføring.

camilla-22
Camilla Anderson, Servicemedarbeider
Jobbet på Niffo siden 2021, utdannet førskolelærer og advokatsekretær. Ansvarlig for servicedesken, basetelefonen, inn- og utkryssing av barna og kontakt med foresatte.

jeanette-rohmer_2022
Jeanette Røhmer, ansvarlig for Niffo håndball og Akademiet håndball
Jobbet på Niffo siden oppstarten i 2018, utdannet fysioterapeut, jobber som håndball-lærer på Otto Treider vgs og er hovedtrener for Nordstrand damer elite.

ola-nyhus_2022
Ola Nyhus, ansvarlig for Niffo fotball
Jobbet på Niffo siden 2018, Niffo- og akademitrener, ansatt i klubbens administrasjon med ansvar for fotball og trener for A-laget fotball herrer.

Thomas Holm, ansvarlig for Akademiet fotball
Jobbet på Niffo siden 2018, er ansatt i administrasjonen med ansvar for fotball og er hovedtrener for klubbens A-lag fotball i Norsk Tipping-ligaen.

mathias-nevestad_2022
Mathias Nævestad
Jobbet på Niffo siden våren 2020, er trener for damer elite sammen med Jeanette.

erik-holm_2022
Erik Holm
Jobbet på Niffo siden våren 2021, spilt 14 håndballsesonger i klubben og spiller nå på klubbens A-lag i 1. divisjon, til høsten er det oppstart av studier.

susann-holmen-gronbech_2022
Susann Holmen Grønbech
Jobbet på Niffo siden 2018, jobber også som assistent på Lambertseter barneskole og spiller håndball på damelaget vårt.

christian-njoten_2022
Christian Njøten
Ansatt på Niffo siden 2020, spiller på klubbens A-lag.

petter-heum_2022
Petter Heum
Ansatt på Niffo siden 2020, vokst opp med fotball på Niffen og er nå hjelpetrener på A-laget herrer.

oliver-midtgard_2022
Oliver Midtgård
Er 20 år, jobbet på Niffo siden desember 2021, spiller spiss for A-laget og jobber som personlig assistent på Nordseter ungdomsskole.

Alle trenere er tilknyttet Nordstrand Idrettsforening og følger klubbens retningslinjer.
Alle ansatte ved fritidsordningen er underlagt taushetsplikt og har fremlagt politiattest.