Løvelekene 2022 vel i havn!

Publisert 16.06.2022 kl.16.16

Nesten 60 barn og unge deltok og konkurrerte i løpsøvelser, kast og hopp under de 14. Løvelekene som ble arrangert på søndag.

Løvelekene 2022 vel i havn!
Nordstrandsskolenes Musikkorps snart klare for innmarsj

logo_med-oslo-2022

Lambertseter Stadion var nok en gang arena for Løvelekene og Lambertseter Friidrett stilte med både gruppeledere og kiosk. Med værgudene på vår side i tillegg ble det en flott dag.

Etter registrering med utdeling av t-skjorte, felles innmarsj med Nordstrandskolenes musikkorps i tet og åpning av lekene ved leder av Nordstrand IF, Anders Bakken, var det felles oppvarming med Friskis & Svettis.

Så var det endelig klart for konkurranser med 60 og 100 meter, kast med liten ball og lengdehopp. Fem lag stilte også til start på stafetten.

Det var en herlig steming på stadion hele dagen og de flinke utøverne som deltok fikk selvsagt medalje og diplom for flott innsats. Hans Aaseth bidro under utdelingen før han dro i gang konserten etterpå med god hjelp fra deltakerne.

Takk til vår faste speaker Geir Mong som loset oss gjennom lekene, og en ekstra takk til alle de flotte frivillige fra bla. Lions Club'ene på Nordstrand og Rustad som stod på for at alle skulle ha det bra.

Vi jobber også med en film fra dagen vår på Lambertseter Stadion, den kommer straks den er klar!

Takk for besøket - og vi håper alle vil komme tilbake neste år!

loveleken2022_lengde

Full fart i lengdegropa

loveleken2022_medalje

Premieutdeling med både medalje og diplom til de flinke utøverne