Treningsstudio

Sist oppdatert 07.03.2022 kl.20.39

Velkommen til Nordstrand Arena Treningssenter. Våre åpningstider er mandag-fredag kl. 06.00-23.00, lørdag og søndag kl. 08.00-kl. 22.00.

TRENINGSROMMET ER UTSTYRT MED:
• Moderne spinningsykler
• Tredemøller
• Styrkeapparater og frivekter
• Egen avdeling for funksjonell trening
• Kettlebells
• Bosuballer, medisinballer, strikker og kasser

ABONNEMENT:
Bruk av treningsrommet forutsetter medlemskap i Nordstrand IF*
Er du ikke allerede medlem? Meld deg inn via denne linken
Månedskostnaden er kr. 149,- per mnd.
Innmelding og betaling
*Treningsstudiomedlem (driver ikke aktivt i klubben, kun tilgang til treningssenter) kr. 500,-.
*Aktivt medlem (driver aktivt i klubben som spiller/utøver) kr. 1000,-.
*Familiemedlemskap (familien er medlem av Nordstrand IF) kr. 2000,- pr husstand.

PRAKTISK INFORMASJON:
Åpningstider:
Mandag til fredag kl. 06.00-23.00
Lørdag og søndag kl. 08.00-22.00

Aldersgrensen for bruk er 15 år (det året du fyller 15 år)

Vi gjør oppmerksom på at man som bruker er forpliktet til å følge reglementet som gjelder for bruk, og at brudd på disse kan medføre bot eller at man mister tilgangen til senteret.

Du registrerer deg som bruker, legger inn betaling, og blir automatisk trukket hver måned. Bindingstid for abonnement er 3 mnd.

Som bruker av treningssenteret er du avhengig av en nøkkelbrikke som gir deg tilgang til både garderober og senteret. Nøkkelbrikken må kvitteres ut, og dette gjøres i Administrasjonen i 2.etg i Nordstrand Arena. Innmelding og betaling må være gjennomført for at brikken skal utleveres. Dersom du allerede har brikke kan denne benyttes.