Håndballskole for 1.klassinger!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Nordstrand IF har gleden av å invitere alle GUTTER og JENTER til å finne ut om håndball kan være gøy å holde på med.

Håndballskole for 1.klassinger!
Vi trener og leker med ball i Nordstrandhallen (Niffen):
Lørdagene 7/9, 14/9 og 21/9 kl 11.15-12.30

NIF introduserer håndballskole for gutter og jenter på de første trinnene på barneskolen. Videre trening og organisering skjer på samme måte som for eldre barnegrupper, dvs. basert på frivillig innsats fra foreldre.

Det vil bli arrangert foreldremøte i forbindelse med treningen den 21. september kl 11.15 for avklaring av videre organisering. Alle, med barn, møter opp i Nordstrandhallen (Niffen), kl. 11.15. Foreldremøte går da parallelt med barnas trening.

Deltagelse inkl. velkomstpakke koster kroner 600,- som dekker, bag, håndball, drikkeflaske og t-skjorte. Ta kontakt i inngangen til hallen i 2. etg. på Niffen, for registrering og betaling (kun kortbetaling). Pakken dekker ikke treningsavgift og medlemskap for årstrinnet (se skjema).

Fyll ut PÅMELDING-/INNMELDINGSSKJEMA og ta dette med.
(Barnet vil ikke bli innmeldt i klubben før etter endt ballskole
når det er avklart om han/hun blir med videre).

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til å prøve seg på håndball
og litt annen lek med ball.

INVITASJONEN

Ønsker du ytterligere info, så ikke nøl med å ta kontakt!

NORDSTRAND IF HÅNDBALL
Vangen 3, 1163 Oslo