Allsport Fotball på Strømsgodset cup

Publisert 06.03.2015 kl.15.55

Allsport fotball stilte med 9 spillere i årets Strømsgodset Cup og endte opp med en imponerende 2. plass

Allsport Fotball på Strømsgodset cup

Etter strålende innsats var laget kun ett mål unna å vinne sin klasse.

Lørdag 28. februar var det klart for årets Strømsgodset Cup. Allsport fotball stilte med 9 topp motiverte spillere som var klar for en heltemodig innsats. 3 kamper skulle gjennomføres i løpet av 3 timer. Flere av spillerne skulle også være med på flere håndballkamper så her var det bare å gi gass!

Første kamp var mot Gjelleråsen IF og kampen endte uavgjort 2-2. Dette kunne nok blitt en seier, men det var uvant både med stor bane og store motspillere. Forsvarsspillet satt ikke helt som det skulle så det ble et par baklengsmål.

I andre kamp var det VIVIL 3 som stod for tur og da hadde laget virkelig fått opp dampen. Vi spillte inn til en god seier med stillingen 2-1 og fotballagets første turneringsseier var et faktum. Godt angrep og et uredd forsvar i kombinasjon med utmerket keeper var resepten som fungerte!

I den tredje kampen skulle vi møte Snøgg Super som hittil ledet turneringen med 2 seire. Dersom vi vant denne kampen ville vi klare å vinne vår klasse. Snøgg var imidlertid like gode som oss og kampen endte 2-2. Vi ble derfor snytt for den flotte pokalen på målstreken, men likevel utrolig imponerende hvordan laget klarte seg. De viste stor fremgang og spilte et veldig godt pasningsspill.

Nordstrand fotball kommer igjen neste år og da er det seier og pokalen som er målet!

Oskar klar til kamp!

Ask, Henrik og Vibecke

Planlegging og instrukser før kampen..

Takk for kampen!

Se flere bilder på Allsport sin egen side.