Søk jobb på Aktivitetsleir i sommerferien!

Sist oppdatert 09.04.2024 kl.9.17

Bli med på sommerens gøyeste eventyr!

Søk jobb i sommerferien!
Nordstrand IF Parasport har den store gleden av å kunne arrangere to Aktivitetsleirer i sommerferien for barn og ungdom (10 - 17 år) og unge voksne (18 - 35 år) med utviklingshemming eller utviklingsforstyrrelser. Leirene vil være full av morsomme og spennende aktiviteter tilpasset deltakernes nivå. I løpet av aktivitetsleiren vil vi prøve ut mange forskjellige aktiviteter som ballspill, dansing, lek og mye mer. Målet er at deltakerne skal oppleve mestring og glede i kjente og nye aktiviteter i trygge omgivelser. Til dette søker vi nå unge mennesker (fra 16 år og opptil 30 år) som vil være med å bidra til at deltakerne får en super uke.

Selv om vi skal gjøre mange aktiviteter på forskjellige steder, starter og avslutter vi alltid dagen på Nordstrand Arena, Oberst Rodes vei 79, 1165 Oslo.

Se noen av høydepunktene fra en av fjorårets Aktivitetsleirer øverst på nettsiden eller her: https://youtu.be/lGBK6OXNj2Q

Søknad sendes til leirkoordinator, Christopher Knudsen på e-post innen 21. april: [email protected]. Les mer om leiren og oppgaver for ansatte lenger ned.

Aktivitetsleirer sommerferien:
Aktivitetsleir 1: Søndag 23. juni - fredag 28. juni (deltakere 10 - 17 år)
Aktivitetsleir 2: Søndag 30. juni - fredag 5. juli (deltakere 18 - 35 år)

Arbeidstider er som følger:
Aktivitetsleir 1: Søndag 23. juni kl. 12 - 16 (opplæringsdag) og mandag 24. - fredag 28. juni kl. 08.45 - 15.30
Aktivitetsleir 2: Søndag 30. juni kl. 12 - 16 (opplæringsdag) og mandag 1. - fredag 5. juli kl. 08.45 - 15.30

Lønn
De ansatte lønnes med ca. 7500 kroner (inkludert feriepenger) per leir.

Er du den vi ser etter?
På hver av aktivitetsleirene søker vi motiverte unge mennesker som har lyst på en meningsfull, givende og gøyal jobb i sommerferien. Det vi ser etter er unge mennesker som liker aktiviteter, er omsorgsfulle, er initiativrike og som ønsker å sette deltakernes behov foran seg selv. Har du erfaring med personer med utviklingshemming eller utviklingsforstyrrelser er det en fordel, men ikke et krav. Opplæring vil bli gitt. Personer med funksjonsnedsettelser oppfordres spesielt til å søke.

Oppgaver og ansvar under leirene:
- Legge til rette for deltakerne i aktivitet og sosialt
- Bistå deltakerne i mat- og stellsituasjoner
- Samarbeide med de andre ansatte på leir for å lage en fantastisk leir
- Brette opp ermene når det oppstår utfordringer
- Være en tillitsperson og opptre som et forbilde
- Og mange andre små og store ting

Søk jobb
Om du ønsker å søke på en eller begge Aktivitetsleirene sender du en enkel søknad til leirkoordinator, Christopher Knudsen på e-post: [email protected]. I søknaden forteller du litt om deg selv, ulike aktivitetserfaringer, hvorfor du ønsker å jobbe på disse leirene, og om du har erfaring med målgruppen ta med det. Presisér om du ønsker å søke på begge leirene eller kun en av dem.

Søknadsfrist søndag 21. april. Alle søkere vil motta bekreftelse på at søknad er mottatt og få tilbakemelding innen 28. april. Søkere som får tilbud om jobb må levere gyldig politiattest i forkant av arbeidet.

Har du spørsmål om aktivitetsleirene eller vil vite mer om hva jobben innebærer, send en e-post til: [email protected].