Fortsatt god sommer!

Sist oppdatert 24.07.2018 kl.12.36

Vi ønsker dere alle en fortsatt god sommer og vel tilbake i august, der vi har mye gøy i vente.

Fortsatt god sommer!

Allerede første uken i august deltar 50 av fotballagene våre i Norway cup og G15 stiller med to lag i Eskilscupen i Helsingborg.

Når det gjelder fotballbanene er det mye som skjer. Arbeidene med å skifte undervarme på storekunsten er i rute og etter planen kommer gresset 1. august. Banen vil åpnes for bruk i starten av august så fort arbeidene er ferdige. Vedr lillekunsten komme vi tilbake med mere informasjon etter hvert. I mellomtiden er både Hallager og Hundejordet klare for treninger og treningskamper for de som ønsker dette.

Sommerbaneplan ligger ute med de lagene som ønsket trening. Baneplanen for høsten forblir som før sommeren. Ta evnt kontakt med Simon hvis behov.

Nordstrand Arena er nå vår, men det gjenstår fortsatt litt arbeid før den er klar til bruk, og håndverkere vil holde på ut juli. I uke 31 og 32 kommer møbler og inventar til hallen og administrasjonen vil bruke disse ukene til å komme på plass slik at arenaen blir klar til bruk.

Av kommende aktivitet kan vi nevne:

A-laget starter opp høstsesongen på hjemmebane mot Fagerborg 7. august kl 20.15

G19 starter opp borte mot Follo 9. august kl 18.00.

OBOS cup går sin gang og vi har fortsatt mange lag med videre.

I uke 33 er det fotball- og håndballskole. Da åpnes det også for bruk av garderober for fotball og håndball, og for trening i hallen på ettermiddag og kveld. Baneplan for Nordstrand Arena vil komme i starten av august.

17.-19. august er det Nordstrand Hummel cup.

20. august ønsker vi velkommen til Niffo.

1. - 2. september arrangerer vi NM Junior Jenter 20.

8. og 9. september arrangerer vi første runde for både Bring (J16) og Lerøy (J18). G16 spiller sin første runde i Vestfold.

I 2. runde NM Senior får herrelaget besøk av 1. divisjonslaget St. Halvard, mens damene møter Gøy på bortebane.

Lørdag 22. september blir det et dobbeltarrangement. Herrelaget har allerede serieåpnet i Bodø og Tromsø men møter denne lørdagen Toten kl 16.00, mens damene serieåpner mot Runar kl 18.00.

-Og selvsagt hundrevis av håndball- og fotballkamper for både junior- og senior!

Bobla
I sommer kan Bobla benyttes til trening for de lag som ønsker (brakkene med garderober og toaletter er fjernet). Baneplan for Nordstrand Arena vil komme i starten av august.

Vi gleder oss til stor aktivitet! Heia Nordstrand!