Verisure forlenger med klubben

Publisert 22.10.2017 kl.15.43

Alarmselskapet Verisure forlenger sponsoravtalen med Nordstrand Idrettsforening med tre nye år.

Verisure forlenger med klubben
Dagfinn Thorkildsen (venstre) og Ole Magnus Skisland.

Alarmselskapet Verisure har i tre år vært en av hovedsponsorene for Nordstrand IF og deres rundt 2000 medlemmer - hovedsakelig innen håndball og fotball. Nå forlenges altså sponsoravtalen med tre nye år. Verisure-logoen skal dermed fortsatt ha plass på fremsiden av alle draktene, som denne høsten fornyes for alle lag i klubben.

Avtalen er underskrevet av Verisure-partner Dagfinn Thorkildsen, som holder til på nettopp Nordstrand.

- Vi har kontorer et «utspark» unna Nordstrand IFs hovedarena på Niffen, og har alarmkunder i hele bydelen. Gjennom denne avtalen sikrer vi at vi er både til stede og godt synlige i dette området og bidrar positivt i lokalmiljøet, sier Thorkildsen.

Daglig leder Ole Magnus Skisland i Nordstrand IF understreker at forlengelsen av sponsoravtalen med Verisure er et utrolig viktig bidrag for barn og unge i idrettslaget.

- Vi er stolte av å spille på lag med en lokal og samtidig sportsinteressert samarbeidspartner som Verisure, og vi håper og tror at dette er et samarbeid vi felles kan skape noe bra ut av. Vi gleder oss til fortsettelsen, sier Skisland.

Stolt av å kunne bidra
Verisure-partner Dagfinn Thorkildsen har selv vært aktiv innen idretten hele livet, og vet hvor viktig idrett er for barn og ungdom - både når det gjelder fysisk aktivitet og idrettsglede, men også det sosiale aspektet ved å være sammen med andre under trygge forhold.

- Det er en glede for meg å kunne bidra med midler til et lokalt idrettslag som er veldrevet og har gode og sunne verdier og målsettinger. Nordstrand IF legger til rette for idrettslige aktiviteter for utrolig mange barn og ungdommer i lokalmiljøet, og jeg er stolt over å kunne bidra til at idrettslaget kan opprettholde dette tilbudet i tiden fremover, sier Verisure-partner Dagfinn Thorkildsen.