Uønsket besøk og bruk i jula!

Publisert 27.12.2018 kl.19.15

Her sitter vi med eierskap i det som nå er Norges flotteste håndballarena, like fullt gir noen fullstendig blaffen i hvordan vi behandler den eller oppfører oss ved bruk av den.

Uønsket besøk og bruk i jula!

Misbruke av tillit
Julen 2018 har Nordstrand Arena blitt holdt lukket (med unntak av treningssenteret). De lagene som har ønsket trening har fått mulighet til å booke dette, og her har alle fått tildelt den tiden de ønsker. Like fult ser vi at folk - våre egne medlemmer - har tatt seg inn i hallen, misbrukt den tilliten som tilgang til treningssenteret gir og tatt med seg utenforstående medlemmer for å spille håndball eller futsal i arenaen. Dette er ikke ok! Av sikkerhetsmessige årsaker tillater vi ikke bruk av hallen uten at dette er avklart på forhånd.

Når dette i tillegg fører til hærverk og ødeleggelser på vårt anlegg, er dette langt fra i orden. Det er gjort skade på storskjerm inne i arenaen, dører er tvunget opp og noen har til og med tatt seg inn i Storstua og forsynt seg grovt av brusskapet, samt stjålet alt av sjokolade… Hvor er folkeskikken??

Dette er noe vi ikke kan la forbigå uten videre!
Heldigvis er hele Nordstrand Arena kameraovervåket, men vi gjør et forsøk på å spille på folks samvittighet i første omgang. Alle de som uten tillatelse har tatt seg inn i Nordstrand Arena i jul og romjul for å bedrive en eller annen form for aktivitet i hallen, de som har påført hallen skader, og ikke minst de som har forsynt seg fra Storstua, får nå en mulighet til å melde seg, og gjøre opp for seg.

Fristen for dette er senest 02.01.2019 og dere sender da mail til [email protected] Etter dette vil videobevis overleveres Politiet, og alle som uten tillatelse har tatt seg inn i Nordstrand Arena vil bli politianmeldt.

herverk2.