Påsanprisen 2018

Publisert 20.05.2019 kl.17.55

Påsanprisen ble delt ut første gang i 2014 og tildeles en som entusiastisk og engasjert har utført ekstraordinært arbeid for klubbens fellesskap gjennom flere år!

Påsanprisen 2018

I år gikk prisen til Madeleine Valø for en fremragende innsats for fotballen og for jentefotballen i Nordstrand Idrettsforening. I den tiden Madeleine har vært i klubben har antallet fotballspillere på jentesiden mer enn fordoblet seg. Dette er en økning som selvsagt ikke har kommet av seg selv, men er et resultat av et langsiktig og målrettet arbeid, der Madeleine har stått helt sentralt over lengre tid.

Madeleine har et engasjement, som er få forunt. Hun tenker fotball og hva hun kan gjøre for klubben 24/7. Hun er en samfunnsbygger, et organisasjonsmenneske, og en rollemodell - ikke bare for jentene våre, men for alle i klubben.

Gratulerer med prisen, innmari vel fortjent!

Tidligere vinnere av Påsanprisen:
2014: Janne Osmo Eriksen
2015: Kurt Ove Hanssen