Ola treffes ofte i resepsjonen

Publisert 09.11.2018 kl.18.12

Ola Nyhus er den Niffo-treneren med lengst fartstid og trenererfaring.

Ola treffes ofte i resepsjonen

Ola er 28 år og startet og spille fotball i Nordstrand som 7 åring. Han har, med unntak av et år i Andøya IL i forbindelse med utdanning, alltid spilt i Nordstrand.

Ola har i dag mange verv i Nordstrand Fotball. Han er trener for klubbens Junior 2 lag og Rekruttlag (senior), og assistenttrener på klubbens A-lag. Han er også trener på Akademiet, hvor han har vært med siden oppstarten, og har i mange år vært sentral på fotballskolen og nå på Niffo.

Klubben ønsker å knytte til seg trenere og at de blir i klubben lenge. Ola er en av dem som bidrar mye og ønsker å være i klubben og da er Niffo en flott anledning.

Ola brukte to dager på lære seg navnene på alle barna på Niffo (over 120 barn)!
Han er derfor ofte å treffe i resepsjonen ved inn- og utsjekk i tillegg til å være på feltet som fotballtrener og noe også som håndballtrener.

Vi er veldig fornøyd med å ha med oss Ola i staben på Niffo.