Suksess i Langhus cup for G98!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

4 timer, 4 kamper og 4 seire ga puljeseier til G98 søndag. Mandag ble det finaleseier.

Suksess i Langhus cup for G98!
Full pott i innledende kamper
Søndag 29. desember slo vi i tur og orden Kongsvinger, Langhus, Strømm og Haslum - og vant puljen klart. Vi fortsetter trenden med flere og flere som tar ansvar i kampene kombinert med høyt tempo i forsvar og ankomst - og det gir resultater nå! I etablert angrep er vi som normalt gode. Vi spilte altså 4 flotte puljekamper og viser at "nye" NIF G98 blir å regne med.

Kongsvinger - Nordstrand 10-11
Langhus - Nordstrand  6-10
Nordstrand - Strømm 13-7
Nordstrand - Haslum 14-7

Trekker frem målvaktene og Magnus Engen sitt flotte vingspill i puljekampene.
Vi gratulerer også Kasper Tryver (ex Oppsal) med debut og scoringer.

Finale: Nordstrand - Strømm 31-22
Finalen mot Strømm ble en fartsfylt forestilling, der tempoet var flere knepp opp fra første møtet mellom lagene. Vi hadde to målvakter som spilte opp mot sitt beste, et bunnsolid forsvar og mange som meldte seg på framover. Og kanskje det viktigste: ALLE ga maks og VILLE vinne kampen.

Christian ble kåret til finalens beste spiller – GRATULERER!

Mange NIF G98 supportere fulgte kampene og fikk to strålende dager på Langhus.
Utrolig morsomt å følge med fra tribunen.

Link til julecupen

Klubben gratulerer med Julecup-seier!