Marie tok gull med Oslo bylag!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Marie Sibbern (h) tok gull med Oslo i bylags-turneringen for 15-års lag i helgen og Andrine ble turneringens toppskårer.

Marie tok gull med Oslo bylag!
Finalen ble aldri spennende. Til det var Oslo alt for gode. Oslo-jentene tok tak i finalen mot Trondheim fra start, og var veldig kjapt oppe i ledelse 6-0, og så seg senere aldri tilbake. Laget fortsatte med gode kontringer, fine avslutninger, godt samspill med linjespiller og bra målvaktsredninger. Trondheim trøblet med avslutningene og fikk det ikke til å stemme i denne omgangen. Til pause var Oslo i føringen hele 19-5, og det meste var avgjort.

Sluttsifrene ble 29-17 til Oslo, som med det sikret den 4. seieren i Rica Cup (Bylagsturneringen) siden starten i 2004. Marie scoret 3 mål i finalen.

Toppskårer
J97 var også representert på Lillestrøm bylag med Andrine Kjersem Jacobsen. Laget ble nr 4 i turneringen. Andrine klarte likevel å bli turneringens toppskårer med 34 mål!

Se ytterligere info på handball.no.

Vi gratulerer med super innsats av begge to!