Hvem er best på tribunen?

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Førstkommende søndag er det duket for et ekte lokalderby, når Bækkelaget gjester Niffen, og vi har ny heiekonkurranse.

Hvem er best på tribunen?
Etter å ha tapt det første oppgjøret som ble spilt før jul, er jentene sugne på revansje. Vi ønsker å fylle hallen til randen, og vi skal virkelig vise Bækkelaget at de er på bortebane.

For å klare dette, er vi helt avhengig av et stort oppmøte av NIFs yngre spillere, og tradisjonen tro arrangerer vi en «heiagjeng-konkurranse».

Dette er gjort tidligere med stort hell, og for å gjøre det så rettferdig som mulig, vil vi denne gangen kåre en vinner gjennom loddtrekning.

Alle lag som stiller og heier frem jentene er med i trekningen av følgende premier:

1. Pizzakveld for hele laget på Egon

2. Muligheten til å ha med 3 damespillere på en trening

3. Alle lag får hver sin signerte damedrakt til utlodning på eget lag

Kriteriet for å delta er at man stiller i NIF drakt/ NIF dress og at det er minimum 8 spillere fra laget som kommer.

Ta gjerne med trommer, bjeller og annet som lager lyd – vi skal vise at Nordstrand er best på tribunen!

De lagene som melder seg på i heaigjeng-konkurransen, henvender seg til Alexander Faye-Schjøll før kampen. For spørsmål, er det selvsagt bare å ta kontakt med Alexander på 90835524.

Heia Nordstrand!