G99 tok sølv i Peter Wessel cup!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

En flott sølvmedalje til G99 i PW-cup siste helg. I tillegg kom to av gutta med på "All star team".

G99 tok sølv i Peter Wessel cup!
G99 leverte en strålende innsats i Peter Wessel cup, som gikk av stabelen 20.- 22 april.
Petter Wessel cup er en tradisjonsrik turnering som samler de beste lagene i Norge, og blir i så måte regnet som et uoffisielt NM i aldersbestemte klasser.

Variabel start
Gutta startet variabelt med to seire og tap i innledende puljespill, og endte på 3.plass, dog nok til å ta seg videre til sluttspill. Her begynte virkelig spillet å sitte. Selvtillit og evne til å tro på egne ferdigheter var på topp, og i tur og orden ble Nærbø (14-9), Viking (13 – 10) og Fana (15 – 12) sendt ut av turneringen.

Finale
Finale var et faktum og på motsatt side stod Kolbotn. Det skulle vise seg å bli en tøffere affære enn først antatt. Kanskje var gutta litt for fornøyd med å komme så langt, Kolbotn ble dessverre litt for sterke, og det endte med tap. Dette til tross, en fantastisk innsats av gutta, som virkelig kunne reise hjem til Oslo med hevet hode.

All star team
I tillegg ble Magnus og Daniel tatt ut på turneringens «All star team» - gratulerer til begge!

Alt i alt en meget positiv opplevelse for gutte-håndballen på Nordstrand og vi ønsker lykke til videre!

Klubben gratulerer G99 med fantastisk innsats!