Eksklusiv visning av «Jul i flåklypa»!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Forrige torsdag inntok store deler av NIF håndball Symra kino for å overvære en eksklusiv visning av «Jul i flåklypa».

Eksklusiv visning av «Jul i flåklypa»!
Det var Nordstrand Damer Elite og deres samarbeidspartner, Qvisten Animation, som inviterte til dette arrangementet. To stappfulle visninger med spillere født i 2000-2006 møtte opp med popcorn og godt humør.

Mathilde og Ine ønsket alle velkommen på vegne av Damer Elite og Fredrik og Ove fra Qvisten Animation fortalte litt om hvordan filmen ble laget. Av fun facts kan vi nevne at Ludvik ble laget i Nederland og kostet 120.000 kroner, og at det ble laget 3 sekunder film pr. dag som til slutt ble til en film på 72 minutter.

Damer Elite ønsker å takke Qvisten Animation og alle spillerne for en herlig kinokveld.

Nordstrands blad var også tilstede, og her kan dere lese hva de skriver.