Treningsleiren i Danmark 2014!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Vi gjentar suksessen og drar til Fjerritslev på treningsleir i første halvdel av påsken 2014.

Treningsleiren i Danmark 2014!
En verdifull tur
Treningsleiren i Danmark har blitt en årlig tur for klubben. Vi får mulighet til å bygge både laget og klubben, og samhold på tvers av aldersgruppene, inn mot sesongen 2014. Spillerne får også en mulighet til å skape minner for livet og utvikle seg som fotballspillere.

Fasiliteter
Vi skal bo på Han Herred sportscenter. Senteret har et anlegg bestående av 11 gressbaner og 1 kunstgressbane. I tillegg vil vi få tilgang til 2 idrettshaller, svømmehall, møterom og fritidsrom med bordtennis, biljard mm. Det er lagt opp til 4 måltider per dag; frokost, lunsj, middag og et kveldsmåltid. Alt er inkludert i prisen kr 3.700,-.

Deltagere
Vi inviterer både gutter og jenter i årsklassene: 2002, 2001, 2000, 1999, 1998
I tillegg blir A-laget og juniorlaget med!

NB! Forandring i reisevei til Danmark!
Stena Line har lagt båten inn til dokking for vedlikehold den opprinnelige avreisedatoen.
Vi reiser nå med båten fra Larvik til Hirtshals den 11. april kl. 17.30 (til samme pris).
Det er bestilt busser med avreise fra Niffen kl. 14.00.

Vi kommer dermed til Danmark fredagen og får en natt på å omstille oss det nye klimaet, samt legge oss til rette. Dette er meget positivt da hele lørdagen kan brukes til aktivitet!
Utfordringen er at mange må ordne seg litt fri fra både skole og jobb. Klubben lager et felles dokument som kan leveres til skolene. Dette skal vi se på utpå nyåret.
(Hjemreise blir som normalt)

Se også:
Invitasjonen/informasjonsskriv
Color Line navneliste
Stena Line navneliste

Påmelding gjøres lagvis.
Har du spørsmål, ta kontakt med fotballadministrasjonen v/Jarle,
[email protected] / mobil 98 80 65 94.

Vi ønsker alle en riktig god tur!

Arrangør: