NIF Fotball søker juniortrener!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Vårt Juniorlag ser ut til å bli et av 2014 mest spennende lag, med en god blanding av meget gode første- og andre års juniorer.

NIF Fotball søker juniortrener!
Nordstrand IF er et allidretslag med ca 2000 medlemmer. Fotballavdelingen består av 850 aktive fotballspillere fordelt fra 6-årsalderen og opp til senioralder.

Våre juniorlag ligger per dags dato i 1. og 2. divisjon og består av en rekke spennende fotballspillere. Vårt G16 lag ble i sesongen 2013 vinnere av interkretsserien (Interkrets består av de beste lagene fra Oslo, Akershus, Østfold og indre østland). Disse slås sammen med en allerede spennende G17 tropp og kommer til å danne neste sesongs juniortropp.

Da vår nåværende hovedtrener har flyttet, søker vi derfor hans erstatter som hovedtrener for Nordstrand juniorelite i sesongen 2014. Snarlig tilstredelse er ønskelig dersom den riktige kandidaten skulle dukke opp! Nordstrand juniorelite ser ut til å bli et av 2014 mest spennende juniorlag, med en god blanding av meget gode første- og andre års juniorer.

Vi søker en person som har følgende kvalifikasjoner:
- UEFA B-lisens eller høyere
- Teambuilder, som ser helheten og kan trykke på de riktige knappene
- Tidligere erfaring fra høyt juniornivå
- Ambisiøs og som vil opp og frem i treneryrket
- Har gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:
- Hovedtrener for et av regionens mest spennende juniorlag
- Et veldig bra utviklingsmiljø for våre trenere
- Medlemskap i trenerforeningen
- Godtgjørelse etter avtale
- All administrasjon og øvrig støtteapparat er på plass

Send søknad med CV til Sportssjef Per Inge Jacobsen, [email protected].
Spørsmål angående stillingen kan rettes til samme person på telefonnummer 926 50 108.