Gratulerer G97 med OBOS-cup gull!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Ennå en triumf til G97-teamet i Vallhall i dag, da Langhus ble beseiret 3-2 i OBOS-cup finalen.

Gratulerer G97 med OBOS-cup gull!
For to uker siden kunne klubben feire historiens første Interkretsmesterskap da G97 vant serien to poeng foran Skeid.

Vi gir oss aldri
I formiddag skrev de seg nok en gang inn i klubbens historiebøker, da de for første gang gikk helt til topps i OBOS-cup. Det ble en spennende kamp der NIF-gutta lå under to ganger, men aldri om denne gjengen gir opp - det skulle bare bli seier! For ordens skyld kan vi nevne at det ble en klar seier også på tribunen, en stor og flott supportergjeng hadde tatt turen fra Nordstrand!

Kampfakta:
Mål: 0-1 (5), 1-1 Marcus Bjark (18), 1-2 (39), 2-2 Jørgen Skagen (59), 3-2 Markus Woldsund (70).
NIFs lag: Alexander Antonetti, Kasper Fløtten, Marcus Bjark, Julian Løkken, Truls Svendsen, Yngvar Bonde, Lars Sønsterud, Jørgen Skagen, Odin Aam, Oliver Drolsum og Markus Woldsund
Innbyttere: Mats Hermansen, Marko Andersen, Kristian Tveitstøl, Henrik Syversen, Henrik Solbakke, Jakob Kollandsrud og Magnus Aaløkken

Gutta og Jan Petter er klare...

De siste magiske ordene skal sies før de unge dommerne blåser i gang kampen.

En flott stemning på den blå siden av tribunen, alle 97-gutta i nye "Interkretsvinner-gensere".

Toppscorer og kaptein feirer 1-1 scorongen til Marcus. Foto: Andreas Lindbæk, dittoslo.no

"Sjefen", Monica Toften, følger nøye med, gir noen instrukser underveis og er beredt for det meste.

Marcus mottar pokal og gavekort på kr. 5000,- i utstyr fra Torshov på lagets vegne.

Jan Petter og Ola kan puste lettet ut etter nok en triumf.

Kaptein Marcus Bjark og Jan Petter med beviset på triumfen. Foto: Andreas Lindbæk, dittoslo.no

Dagens OBOS-cup lag.
Bak fra venstre: Lars Sønsterud, Magnus Aaløkken, Mats Hermansen, Jakob Kollandsrud, Truls Svendsen, Jørgen Skagen, Kristian Tveitstøl, Kasper Fløtten, Marko Andersen, Henrik Syversen, Odin Aam, Jan Petter Nyhus og Monica Toften
Foran fra venstre: Alexander Antonetti, Julian Løkken, Henrik Solbakke, Yngvar Bonde, Oliver Drolsum, Markus Woldsund og Marcus Bjark

Alle "andre" foto: Ansgar Heck

Se artikkel med flere bilder på dittoslo.no.

Se også "Interkretsmestere 2013"
og "Gave til Jan Petter"

Vi gratulerer igjen alle gutta, foreldre, Monica, Jan Petter
og resten av 97-teamet og deres supportere og sponsorer
med en fantastisk sesong!