A-lagets priser for 2013-sesongen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

A-laget hadde i helgen en kombinert avslutningsfest / Kick off for ny sesong på Ljan. Les videre for å se hvem som mottok prisene!

A-lagets priser for 2013-sesongen!
 Laglederprisen: Bjørn Ruud*

Poengkongen: Petter Nyhus**

Toppscorer: Trond Ingebretsen

Flest målgivende: Petter Nyhus

Gullballen: Cato Vonheim***

Spillernes spiller: Petter Nyhus****

Råtassen: Marius Semmerud Berg*****

Humoristen: Tomas Bjørdal******

Årets rookie: Mathias Berg Gjerstrøm*******

Årets innsats: Alexander Svensen********

* Laglederprisen tildeles den spilleren som laglederne mener har vært den mest sympastiske og hjelpsomme spilleren i 2013.

** Prisen for årets poengkonge tildeles den prisen som samlet har flest målgivende pasninger og scoringer i 2013.

*** Gullballen tildeles den spilleren som støtteapparatet mener er årets spiller.

**** Spillernes spiller er den spilleren som spillerne mener er årets spiller

***** Råtassen tildeles den spilleren som har fått flest kort i årets sesong

****** Humoristen tildeles den spilleren som har hatt det morsomste innslaget i årets sesong

******* Årets Rookie tildeles til den beste nykommeren i gruppa

******** Årets innsats tildeles den spilleren som har flest antall treninger og kamper totalt.

Vi gratulerer alle prisvinnere og resten av spillere og trenerapparat med en flott sesong, vi gleder oss til den kommende!