GOD FERIE!

Publisert 17.03.2016 kl.10.46

OPPMØTE NIFFEN FREDAG 17.MARS KL 1300

Treningsleir Danmark 18.-23.MARS 2016

FØLGENDE JENTER ER PÅMELDT:

Tina, Johanne, Marte, Sunniva, Millie, Marlene, Elle, Elisabeth, Emma, Mathilde,Pernille, Andrea, Emilie, Vilde

TRENERE:

Madelein & Agri

HUSK PASS ELLER GODKJENT LEGITIMASJON.

PAKKELISTE OG "REGEL-AVTALE" ER DELT UT PÅ FORELDRE/SPILLERMØTE.

HUSK Å TA MED SIGNERT AVTALE!

Invitasjon til treningsleir for Nordstrand IF påsken 18. MARS – 23. mars 2016 Fjerritslev Danmark

Vi gjentar suksessen og drar til Fjerritslev på treningsleir i første halvdel av påsken 2016. Dette har blitt en årlig tur for klubben, og her får vi mulighet til å bygge både laget og klubben inn mot sesongen 2016. Spillerne får også en mulighet til å skape minner for livet og utvikle seg som fotballspillere.

Vi skal bo på Han Herred Sportscenter. Senteret har et anlegg bestående av 11 gressbaner og 1 kunstgressbane som ligger på andre siden av veien for senteret. I tillegg vil vi få tilgang til 2 idrettshaller, svømmehall, møterom og fritidsrom med bordtennis, biljard mm.

Det er lagt opp til 4 måltider per dag; frokost, lunsj, middag og et kveldsmåltid. Dette er selvsagt inkludert i prisen.

Vi inviterer både gutter og jenter i årsklassene: 2004, 2003, 2002, 2001, 2000 og Jenter Jr.

I tillegg kommer Herre A-laget til å stille!

Reise: NB! NY REISEVEI!

Vi reiser med båten fra Larvik til Hirtshals den 18.03 kl. 1730. Det er bestilt busser med avreise fra Niffen kl. 14.00. Alle spiser middagsbuffet på utreisen og lunsjbuffet på hjemreisen. På kaia i Hirtshals venter det busser som skal ta oss til Fjerritslev. Disse vil også frakte oss tilbake til båten på hjemreisen. Hjemreisen blir fra Hirtshals til Larvik 23.03. kl 12.45-16.30. Fra Larvik blir det buss til Niffen, og vi er hjemme rundt kl. 19.00 samme dag.

Priser:

Den totale prisen vil være på 4 400,-. Dette blir en minneverdig tur med masse aktivitet for barna. Det er planlagt å gjennomføre diverse trenerforum og vi ønsker å ha synlige A-lagsspillere på feltet. Her skal vi bygge en klubb med et unikt samhold på tvers av aldersgruppene.

Prisen dekker alt av reise og transport, overnattinger, opphold, mat, 2 treninger per dag og kamper under oppholdet. Dersom noen av årgangene skal betale for trenere må årgangen fordele dette på deltakerne sine. For å ta med egne biler vil det koste 400,- ekstra pr. bil.