Treningsavgiftene 2013

Sist oppdatert 23.06.2014 kl.15.31

Det er viktig at dette brevet med informasjon om treningsavgiftene blir lest.

Treningsavgiftene 2013

Velkommen til Fotballsesongen 2013!

Det er viktig at dette brevet med informasjon om treningsavgiftene blir lest.

Årsmøtet i Fotballgruppen ble holdt den 2. april. Her ble treningsavgiftene fastsatt for 2013.

Treningsavgiftene er i år økt med mellom 100 og 500 kroner. Medlemmene vil ikke bli pålagt loddsalg eller forskuddsfakturert for dugnadsinnsats i 2013. Samtidig er vi avhengige av at alle bidrar på felles dugnader som kiosksalg, rydding av anleggene og Nordstrands Cup.

Treningsavgiften kan i år betales i to rater. Halvparten av treningsavgiften har forfall i april. Andre forfall er 15. juni.  Vær vennlig og betal innen forfallsdato! Det sparer oss for masse ekstra arbeid.

Dersom treningsavgiften ikke er betalt innen forfall, er den aktive ikke lisensberettiget/forsikret og vil ikke kunne delta på treninger og kamper.

Fotballgruppa opererer fortsatt med en innmeldingsavgift på kr. 1000,- for nye medlemmer. Dette er en engangsavgift, et spleiselag for den nye kunstgressbanen alle i Fotballgruppa har vært med på å finansiere.  Innmeldingsavgiften vil bli fakturert i september 2013 for barn fra 2005-årgangen og nye medlemmer i eldre årganger.

Til trenere og ledere: Vi oppfordrer til medlemskap i klubben. Er du ikke medlem, ta kontakt. Medlemskontingenten er kr. 500,- for ikke- aktive medlemmer. Vi har også familiemedlemsskap i klubben.

Foreldretrenere vil ikke få refusjon i treningsavgiften. Fotballgruppen vil imidlertid sørge for at du som trener få Hummelutstyr for å kunne representere klubben og i tillegg tilbud om UEFA C-trenerkurs for barn og ungdom.

Følgende satser ble vedtatt på Årsmøtet for aldersbestemte klasser:

År  2008                                              kr     600,00

År  2007                                                kr  1 200,00

År  2003 – 2006 (5’er)                      kr  3 200,00

År  2001 – 2002 (7’er)                      kr  4 200,00

År  1997 – 2000 (11’er)                   kr  5 200,00

Jr 2                                                         kr  4 200,00

Jr elite                                                  kr  5 200,00

Dersom det er noe som ikke er korrekt på din tilsendte medlemsavgift faktura ber vi om at det sendes mail til [email protected]

Presentasjon fra Årsmøtet ligger på vår hjemmeside. Der finner du også linken til hele Fotballstyrets beretning for året 2012.

Fotballgruppa gleder seg til en ny kampsesong der store og små får utfolde seg.

Med ønske om et godt Fotball år i 2013

Hilsen Fotballstyret 2013