Informasjonskanaler

Publisert 14.06.2017 kl.21.58

Trenertemaet og administrativt team kommuniserer med spiller- og foreldregruppa i hovedsak gjennom Spond og Facebook. I tillegg oppdateres nettsiden jevnlig. Vi bruker nesten ikke epost.

Etter behov gjennomføres det også spillermøter med lagene, spillersamtaler og foreldremøter. Det er viktig å møte opp på foreldremøter - her besluttes flere av de større sakene knyttet til driften av årgangen.

Spond:

spond

Vår viktigste kommunikasjonskanal er Spond. Vi har tre grupper på Spond:

NIF fotball g03 - her er alle guttene, foreldre og trenere medlem.

Alle gutta - her er alle guttene og trenerne medlem.

Foreldrene - her er alle foreldrene og trenerne medlem.

Spond gruppen NIF fotball g03 brukes til all viktig informasjon fra trenertemaet/støtteapparetet til spillerne og foreldrene. Dette gjelder for eksempel laguttak, endringer av treningstid, og informasjon om cuper, dugnad og sosiale treff. Påmelding til cuper og sosiale arrangement, gjøres her. Spilleren kan melde seg på selv eller takke nei, og foreldrene kan også gjøre det samme på vegne av spilleren.

For informasjon om innbetaling av penger, brukes i all hovedsak Spondgruppen - Foreldrene.

Informasjonsflyten på Spond fungerer best dersom alle laster ned Spond appen. Har du ikke lastet ned Spond appen enda? Veldig fint om du gjør det nå. Har du problemer med å laste ned appen eller finne gruppene? Ta kontakt med administrativ leder, Tonje Vang, tlf 907 77 685.

facebook.png

Vi har en lukket Facebook gruppe som heter Nordstrand - Fotball Gutter 2003.  Her er de fleste spillerne, foreldrene og trenerne medlem.

Denne gruppen brukes mye, og den kan brukes av alle. Her kommer løpende informasjon og innlegg fra både spillere, trenere og foreldre. Her kan du for eksempel finne kampreferat fra dagens kamper og stemningsrapporter fra cuper, treningsleir, dugnad og sosiale arrangementer. Trenger du skyss til trening/kamp, har du mistet en sko, eller trenger du å bytte en vakt - da kan du lage et innlegg her.

Er du ikke blitt medlem av gruppen? Send forespørsel til gruppen på Facebook.

Web:

Nettsiden vår oppdateres fortløpende med aktuell informasjon som legges ut på Spond/Facebook. Dette gjelder blant annet overordnet informasjon om cuper, dugnad og sosiale arrangement, men ikke laguttak/dugnadslister.