Salg til inntekt for laget

Publisert 27.01.2017 kl.14.54

Nå har vi en veldig bra mulighet til å tjene penger til årgangen.

Salg til inntekt for laget

Dugnadskomiteen har kjøpt inn flotte duftlys som guttene skal selge.

Opplegget er slik: Hver spiller selger 12 duftlys. Lysene koster i utsalg 200 kroner per stykk. Vi tjener 100 kroner per lys. Og 10 prosent går til organisasjonen Ung Kreft!!

Vi deler ut lysene på Niffen lørdag kl 16.00 på storekunsten. Alle som kan, må møte opp der! Vi deler da guttene i grupper for å sette i gang med salg med det samme. De som ikke kan komme da, må hente lysene hos Sofia Nordberg eller hos Tonje i løpet av helgen.

De 10 beste selgerne - altså de som først overfører 2400 kroner til lagskontoen - er med i trekningen av en veldig bra premie! To heldige vinnere får to dagspass hver til Tryvann vinterpark. Så her er det bare å henge i å selge! Tusen takk til Sverre Vedal for premien!

Kommenter under dette innlegget når pengene er overført:))

Guttene må ta på Niffentøy! Det kan også være lurt å ha vipps-nummeret til mamma eller pappa.

Kontonummeret til lagskontoen vår er 1208 37 61421. Merk betaling på 2400 kroner med Navn på spiller + duftlys.

Hilsen dugnads- og sosialkomiteen ved Karen, Sofia og Tonje