Treningskamper fra kl 16 mandag 23 april:

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Det blir treningskamper til mandag mot Bekkelaget! Vi har fått to baner i to timer så da blir det litt bedre tid og litt lengre kamper! Vi prøver å starte med første kamp kl 16.00.

Treningskamper fra kl 16 mandag 23 april:

Dere skal få kampene og tidene for hver kamp så fort jeg får de av Bekkelaget. De som ikke har kamper først må ikke være der før fire men fint om alle er på plass rett etter:)
Om noen alt nå vet at de ikke kommer til mandag er det supert om jeg får beskjed så raskt som mulig. Denne gangen satser vi bare på å spille i hvite t-skjorter som jentene må ha på seg når de kommer!!
Vi vil trenge hjelp på den ene banen i totalt to timer, er det noen som ønsker å melde seg til å sitte å telle mål og evt dømme en kamp eller to? Det er ikke farlig å dømme disse kampene og man trenger ikke mye erfaring for å fikse dette :):)
Vi håper noen melder seg.......