Ta med jentene på landskamp

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Norge herrer møter Litauen i Ekeberghallen fredag 4 november, med kampstart kl 18.15. Vi kan få kjøpt billetter via laget til kr 75,- pr pers.

Ta med jentene på landskamp
Norge herrer  møter Litauen i Ekeberghallen fredag 4 november, med kampstart kl 18.15. Vi kan få kjøpt billetter via laget til kr 75,- pr pers. Vi trenger nå en tilbakemelding på dette er noe dere tror jentene deres kunne tenke seg å bli med på. Vi tenker at det er veldig hyggelig om dere foreldre også ønsker å bli meg så blir det en sosial happening for store og små. Kan dere melde fra til Håkon på mailadresse [email protected] om dere vil bli med??

P, vi må be om en rask tilbakemeling da det ikke er veldig mange billetter igjen. Vi tenker at vi vil sjekke med Nordstrand om vi får låne kafeen først evt for litt felles mat og drikke. Ingen betaling ennå, bare gi en tilbakemelidng om dere ville blitt med om det blir noe :)