Finaleseger i G12 nivå 2

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Etter en velspillt finale vant våre fryktløse gutter finalen med 18-10 mot AFSK. Fantastisk innsats, gutter!

Finaleseger i G12 nivå 2
 Våre fryktløse G11 vant sluttspillfinale for G 12 !!

Da vi har veldig mange gode 11 åringer i Nordstrand meldte vi denne sesongen på et lag i 12-årsklassen nivå 2. Vi håpet med dette på god motstand, og å vinne noen kamper i løpet av sesongen.
Etter at i seriespillet møtt mange gode lag, og mange langt større gutter som var litt skremmende i begynnelsen, ble det en andreplass i serien med samme poengsum som Oppsal. Dette kvalifiserte oss til sluttspill mot andre avd.vinnere.

Kvartfinale på Niffen: Nordstand-Gjerdrum 16-15. En thriller vi vant etter å ligget under 6-1 fra begynnelsen.

Semifinale mot oppsal borte i Oppsal arena: Oppsal-Nordstrand  9-17. Kjempegod kamp fra start til mål, Oppsal ble en lett match denne gangen

26/4: FINALE i Aurskoghallen: Motstandere var AFSK som hadde mange store gutter, mye større enn våre bygutter så her var det ikke mange som trodde på seier, men…

VÅRE FRYKTLØSE GUTTER VANT 18-10 etter en fantastisk håndballkamp som inneholdt tårer, tøffe taklinger, spenning, utvisninger, jubel og tilslutt ellevill seiersdans de siste minuttene av kampen!
Det var en flott ramme rundt kampen, mye hjemmepublikum, godt oppmøte fra Nordstrandforeldre og en fin premieutdeling. Etter å ha tatt bilder, spist kake og jublet ferdig pakket  vi pokalen ned i baggen til finalens beste spiller, vår keeper Lars Erik, og dro hjem til Nordstrand.

I løpet av sesongen har de fleste av våre 11-åringer bidratt på 12-årslaget, ikke bare disse på bildet som spilte finalen. Stor honnør og takk for innsats skal derfor rettes til:
Aksel A. H. Bredesen, Carl Henning Lippestad, Christian Fenn, Fabian Sandven, Ferdinand Ådlandsvik, Fredrik Dahl, Fredrik Zimmer Wold, Gunnar Sökjer, Harald Bjertnæs Natvig, Haakon Aspeli, Kim Malvin Fjære, Kim Martin Børnes, Kristoffer Femoen, Lars Erik Halbrendt, Magnus Lytskjold Engen, Pål Emil Karstensen, Ruben Aleksander Soon, Sander Hauge, Victor Utne Stiberg.