Siste trening onsdag 17 desember!

Publisert 10.12.2014 kl.13.30

Siste trening før jul blir onsdag 17 desember. Legger også ved noen oppdateringer fra vår Facebook gruppe

Siste trening onsdag 17 desember!

OBS! Oppdateringene fra Facebooksidene er skrevet av forskjellige trenere/foreldre og er kopiert hit. De er redigert til å inneholde hovedsaklig fakta ettersom vår facebookgruppe er en lukket gruppe hvor man skal kunne formulere seg fritt mens dette er en offentlig side og ikke der hvor innholdet var ment publisert.

22.11.15:

Nordstrand gul møtte Ullern nå i kveld på hjemmebane og vi var godt forberedt på at dette ville bli en tøff kamp!!
Vinner til slutt med to mål 17-15 etter en fantastisk innsats fra alle jentene!!

23.11.15

Et bilde sier alt!

Nordstrand Rød:

Nordstrand Rød røk på tap 16-23 i dagens kamp borte mot Ellingsrud, Men fine prestasjoner var det likevel mange av underveis i kampen, og som tilskuer begeistres jeg ekstra når jentene ser hverandre og lykkes med gode fremspill til medspillere som har skaffet seg rom.

Nordstrand Blå:

Nordstrand Blå fikk i dag revansj for det litt sure ett-målstapet for Ullern for to kamper siden. I dag var det kjempebra spill mot Bygdø hvor jentene samarbeidet og fant hverandre med godt tempo på ballen. Til slutt stod det 30-9 på måltavla.

Mellom Ullern og Bygdø slo vi Bjørndal gul. Forøvrig har Thea meldt overgang fra det Bjørndal laget til Nordstrand så vi ønsker henne velkommen!

30.11.15

Nordstrand Gul:

Nordstrand gul fortsetter å vinne, i dag var det Bøler som skulle få kjenne på tempoet vårt! Til tross for at banen er like glatt som en skøytebane og alle våre finter gikk elegant bort i bambi på glattisen vant vi enkelt 22- 11.
Igjen viser jentene strålende lagspill, sender ball til beste plasserte jente og har mange gode rush!!

Nordstrand Rød:

Nordstrand Rød gjestet Holmlia hallen i dag, og resultatene hittil i sesongen tilsa at det burde bli seier. Det ble det!

Litt vanskelig å holde trykket oppe hele tiden når en leder klart hele veien, men i perioder var det helt umulig for hjemmelaget å trenge gjennom forsvaret vårt. Som ventet ble det ennå tydeligere i den offensive 2'dre omgangen da hjemmelaget gang etter gang ble stresset til balltap.

12-4 ledelse til pause ble til 26-5 seier for de Røde fra Nordstrand.

07.12.15

Nordstrand Gul:

Nordstrand gul møtte et heltent Furuset lag som hadde slått Oppsal en time før vår kamp mot de!
Vi var heltente på seier og med et lagspill på en høyt nivå og en keeper som tar skudd som ingen hadde trodd en keeper på 11 års nivå kunne ta ble det en bra men "enkel" kamp å vinne!
Vi tar de lett i andre omgang med vårt offansive forsvar og seiler ifra med seieren 22-11!
Bra dag på jobb for Nordstrand gul:)

10.12.15

Nordstrand Blå:

Nordstrand Blå avsluttet sesongen med stil og 23-8 som resultat i begge kampene mot Stabæk og Bygdø Monolitten. Godt samspill, mange (alle?) målscorere og glimrende keeperspill. Dagen ble avsluttet med juleavslutning hos Marius med god mat og Norge-Romania på TV. Takk til alle trenere og andre bidragsytere som har brukt tiden sin på barna våre i høst - God jul!