Facebook oppdateringer

Publisert 04.11.2014 kl.15.06

På Facebook har foreldre delt oppdateringer fra kamper i det siste. Selv om det ser ut som om nesten alle foreldre er medlem av vår Facebook gruppe så er det kanskje noen som ikke er, så her er en liten oppdatering fra vår Facebook side

Facebook oppdateringer
Jentene i Larvik

26.10.14:

I dag senken Nordstrand Gul motstanderen Årvoll 26 -10!!
Utrolig kul kamp og storspill av keeper og utespillere! Ekstra gøy er at alle jentene står på scoringslisten.

Nordstrand Rød, Bodils lag, spilte sin 4'de kamp i dag og fulgte Landslagets oppskrift. Først sliter man litt i etablert angrep (i første omgang), for så å trå til i forsvar i 2'dre omgang og skru på turboen fremover. Mange målscorere, mange fine fremspill og gode skudd... og seier 13-9 (eller var det 13-8?) mot Kolbotn. Og uten solid keeper blir det ikke seier

02.11.14

Linderud hadde ikke mye å stille opp med mot Nordstrand Hvit, men enda morsommere enn resultatet var hvor flinke de var - spilte hverandre opp, så muligheter og turte å prøve. Kult å være publikum!

03.11.14

Nordstrand Blå har frem til nå vært ubeseiret men på søndag skulle vi møte Oppsal som hadde tilsvarende resultater som oss i serien. Det var klart at det var duket for en tøffere kamp en de foregående. Det var to gode lag som fulgte hverandre tett hvor både vi og Oppsal ledet med 3 mål på forskjellige tidspunkt i kampen. Til slutt tapte vi 14-15 etter at det kokte litt i hodene (til både spillere og tilskuere) i en hektisk og veldig spennende avslutning. Uansett en veldig god kamp og ikke minst matching for jentene! Høy stemning og engasjement på tribunen var det også. Nå er det bare å stå på mot et annet bra lag i neste kamp som er mot Ullern.

Forøvrig vant våre to "offisielle" lag i Larvik 5 av 6 kamper! Kjempeinnsats over hele linja både i serie og cup med andre ord.