Seriespill 2019-sesongen

Publisert 28.03.2019 kl.15.38

Vi stiller seks lag i årets serie for Gutter 08 år. Seriestart er allerede første uken i april for de fleste av våre lag. Se terminlister her.

Seriespill 2019-sesongen
Fra 5'er cup på Røa i 2018

Dette er første sesongen vi deltar i seriespill i regi av Norges Fotballforbund. I vår årsklasse, Gutter 8 år, spilles det med 5’er-lag. Dette er vi kjent med fra deltagelse i flere 5’er-cuper.

I tillegg til de seks lagene i Gutter 08 år, har vi meldt på ett lag i årsklassen over. Det er ingen faste spillere på dette laget, meningen er at de som ønsker å bryne seg på litt mer erfarne motstandere og spille mye, skal få sjansen. Vi bytter på hvilke spillere som stiller på dette laget.

Alle våre spillere som er medlem i Nordstrand IF og har betalt treningsavgift får automatisk plass på et av lagene. Det er stort sett 7 spillere på hvert lag, dette er det ideelle antallet spillere å stille til kamp med. Laginndeling finnes i SPOND. Vi bruker SPOND til innkalling til kampene.

I seriespillet møter vi alle lag to ganger i løpet av sesongen, hjemme og borte. Vi skal måle ferdigheter med de fleste av våre naboklubber som KFUM, Bøler, Lambertseter, Oppsal, Holmlia, Kolbotn, Ljan, Klemetsrud, Oppegård, Langhus, Ski, Hauketo, Nordby, Bækkelaget og Manglerud Star.

Vi gleder oss til å følge guttenes utvikling gjennom en spennende sesong!

Her er terminlister for avdelingene vi stiller lag i:

Nordstrand 1 spiller i Gutter 08 år avdeling 24

Nordstrand 2 spiller i Gutter 08 år avdeling 27