Fin og sosial avslutning på treningsåret 2018

Publisert 28.11.2018 kl.10.56

Høstens kaldeste trening toppet med pizza og kake i storstua på Niffen!

Fin og sosial avslutning på treningsåret 2018
Storstua sto til forventningene.

Hallagerbanen lå hvit av frost da Gutter 2011 stilte opp til trening og sesongavslutning for et flott fotball-år. Kuldegradene klarte ikke skremme vekk spesielt mange så oppmøtet var meget bra.

Etter en aktiv trening der alle var mye i bevegelse og holdt varmen sånn passe, bar det opp til Niffen og offisiell sesongavslutning i Storstua. Dette var første gang laget var samlet i klubbens nye lokaler, og det ble en stor suksess og en veldig hyggelig markering. Mange foreldre og søsken tok også turen.

Sosialt ansvarlig og medhjelpere hadde ordnet med servering av pizza og brus, og bord dekket og pyntet for guttene. Kaker ble det også, opptil flere stykker på hver spiller. Takk for innsatsen alle sammen!

Sesongen er riktignok ikke helt slutt, da vi fortsatt disponerer banene og det vil bli treningsmuligheter for dem som ønsker det. Dessuten har Gutter 2011 tre femmerlag klare til Kolbotn Cup som spilles i Valhall lørdag 1. desember.

trening848x500