Ungdomsutvalg i Nordstrand

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.46

Styret i fotballgruppa ønsker medlemmer fra Team Junior i ungdomsutvalget som også skal være representert i styret.

Ungdomsutvalg i Nordstrand

Tenk litt på om dette kunne være noe for deg. Det er viktig at vi representerer med en kandidat fra Juniorteamet. Trenerne vil ta dette opp på trening, og vil organisere nomineringen.

For å sikre informasjonsflyten fra ungdomsavdelingen og inn til styret, finnes det et Ungdomsutvalg hvor også team junior skal være representert.

Utvalget ledes av en av spillerne og det velges en jente og en gutt fra hver årgang, og utvalget skal ledes av en av spillerne. Lederen velges på første møte som avholdes rett etter skolestart i august.

Lederen skal, i tillegg til å lede møtene, delta som representant for utvalget i fotballens styremøter.
Styret i Nordstrand Fotball ser på Ungdomsutvalget som en god mulighet for ungdommene i klubben til å ta opp saker som er viktige for barn og unge i Fotballgruppen.