Filefjellrennene 2011

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Nordstrand IF har gleden av å invitere til vårens vakreste alpineventyr

Filefjellrennene 2011
28. april - 1. mai gleder vi i Nordstrand IF oss igjen til å arrangere vårens vakreste alpineventyr, i noe av det vakreste Norge har å tilby av natur- og skiopplevelser.

Vi som arangør gleder oss til å lage en skikkelig alpinfest med strålende sol og vårvær. Områdene rundt bakkene, varmestuen og skimulighetene mellom rennene er meget gode. Det blir grilling og annen god mat å få kjøpt alle dager.
Det arangeres SG trening , SG , SSL og Slalom , i alle klasser dvs 0- 109 år.

I år arrangerer vi for første gang Arild Holm Trofee.
Arild er en ukjent “legende” i Norsk alpin sammenheng - med 15 NM titler og trolig den eneste somhar vunnet alle disipliner i samme år i et NM.
Arild jobber fortsatt i NSF og er sentral på alle områder. Vi i NIF synes det er på tide å gjøre litt stas på de ljojale sliterne.

Mer informasjon og fullt program.

Betaling:
Trening: 150,- Renn: 130,- pr. renn
Ikke innlevert startnummer belastes med 500,-

Påmelding: www.paamelding.no
Åpent for alle klasser
Klubbvis henting av startnummer

Kontaktperson påmelding:
Svein Erik Munkelien
Mail: [email protected]
Tlf: 48 40 07 89 begin_of_the_skype_highlighting            48 40 07 89      end_of_the_skype_highlighting