Invitasjon til treningsleir Danmark

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.8.26

Team Junior og resten av fotballgruppen i NIF drar på treningsleir i Danmark første halvdel av påsken. Vedlagt finner dere invitasjon med diverse informasjon om turen. Påmeldingsfrist 10. februar

Invitasjon til treningsleir Danmark

Hei alle sammen!

Som tidligere informert om drar Team Junior og resten av fotballgruppen i NIF på treningsleir i Danmark første halvdel av påsken.
Vedlagt finner dere invitasjon med diverse informasjon om turen.

Vi håper at så mange som mulig blir med på denne treningsleiren, som byr på mye både sportslig og sosialt!

Vi ser at det det er store utlegg i løpet av få uker nå i vinter, med Lillehammer, Tyrkia og Danmark.
Men når dette er unnagjort, vil kostnadene resten av sesongen være svært beskjedne!

Merk at påmeldingsfristen er 10. februar. Viktig at denne overholdes, da det skal bestilles båtbilletter mm.

Her er invitasjonen:

Treningsleir for Nordstrand IF påsken 2014

11. april – 16. april i Fjerritslev Danmark

Invitasjon til TEAM JUNIOR

Klubben gjentar suksessen og drar til Fjerritslev på treningsleir i første halvdel av påsken 2014. Dette har blitt en årlig tur for klubben, og her får vi mulighet til å bygge både laget og klubben inn mot sesongen 2014.

Vi skal bo på Han Herred sportscenter. Senteret har et anlegg bestående av 11 gressbaner og 1 kunstgressbane som ligger på andre siden av veien for senteret. I tillegg vil vi få tilgang til 2 idrettshaller, svømmehall, møterom og fritidsrom med bordtennis, biljard mm.

Det er lagt opp til 4 måltider per dag; frokost, lunsj, middag og et kveldsmåltid. Dette er selvsagt inkludert i prisen.

Treningsleiren er obligatorisk for treningsgruppe 1.

For gruppe 2 og gruppe 3 er det valgfritt, men vi oppfordrer flest mulig til å være med!

Reise:

Felles buss fra Niffen fredag 11. april kl. 14.00, som tar oss til Larvik. Derfra er det hurtigbåt til Frederikshavn. På kaia i Frederikshavn venter det busser som skal ta oss til Fjerritslev, ca. 1 times kjøretur. Hjemreise skjer med Stena Line til Oslo. Videre transport fra Stena Lines terminal besørges av hver enkelt.

Pris og påmelding:

Den totale prisen vil være på 4100,- inkludert alt av transport, overnattinger, mat, treninger, treningskamper og dekning av trenerne på Team Junior.

Påmelding skjer ved innbetaling av kr 4100,- til lagskassen, konto 7640 05 12694 (Tore Bjark).

HUSK Å MERKE INNBETALINGEN MED SPILLERENS NAVN.

Påmeldingsfrist:  10. februar!

Har du noen spørsmål?

Ta kontakt med Gro: [email protected] , tlf 97 67 15 49,

eller hovedtreneren på din gruppe (Lars, Ola, Harald).