NIF og Nordstrand Lions sin Tulipanaksjon 27. april

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

NIF og Nordstrand Lions samarbeider om årets Tulipanaksjon lørdag 27. april.

NIF og Nordstrand Lions sin Tulipanaksjon 27. april
Vi har fått mulighet til å få inn litt penger til lagskassa til J99. Vi selger tulipanbuketter for kr 100 og herav går kr 40 tilbake til laget.

Aksjonen foregår samme helg som de fleste jentene er på Slottsfjell cup, men en mulighet å selge er å avtale med bedrifter at de bestiller opp X antall tulipaner i forkant av aksjonen og bestemmer seg for å dele ut tulipaner til sine ansatte fredag 26.april. Dette vil være en god inntektsmulighet for det enkelte lag, samt en fantastisk hyggelig overraskelse for de fleste ansatte i en bedrift!

Har noen lyst til å stå på stand eller gå fra dør til dør å selge er også dette supert. Greier vi å selge 125 buketter blir det kr 5 000 i lagskassa vår.

Vi må tilbakemelding på antall buketter dere ønsker innen søndag 31. mars, gi tilbakemelding på Facebook/J99 eller på mail