En herlig seier til lag 1 i dag

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Vi sanket inn tre poeng etter dagens kamp mot Lervik.

En herlig seier til lag 1 i dag
Fantastisk kamp!

Sted: Niffen
Tid: Torsdag 14.2. kl. 18.30
Lag: NIF1-Lervik
Resultat 25-15

Lag 1 sikret en fantastisk seier mot Lervik i dag. Motstanderen startet aggressivt og scorer de to første målene. Det er høyt tempo i kampen fra start og jentene leverer solid i forsvar. Etter 7 minutt leder vi og den ledelsen mistet vi aldri! Flere flotte redninger av keeper i første omgang. Stillingen ved pause var 11-8.

Pangstart i 2.omgang, opp i 12-8 ledelse etter få minutt. Mange kreative angrep og vi er oppe i 15-10 etter 9 minutt. Nok en omgang med flott keeperspill.  Laget hadde noen tekniske feil, men rettet raskt opp i dem.  Jentene fortsetter å storspille gjennom kampen og det hele endte 25-15!!!

En kamp med høyt tempo og mange kreative innspill, laget viste et meget godt samspill og dette ble en lagseier. Supporterne var svært stolte av jentene etter kampen, dette vil vi se mye mer av! Gratulerer til alle spillerne og til det velfungerende trenerteamet!