Påmelding til Partille Cup

Informasjon iforb med påmelding til Partille Cup, frist 4. februar

Påmelding til Partille Cup
Hei,
Her er det bare å melde seg på folkens.
Partille Cup finner sted fra mandag 1. tom lørdag 6. juli i Göteborg. Vi håper så mange som mulig har anledning til å bli med. Vi satser på å stille to lag - men vi er da avhengige av at det stiller minimum 20 jenter.
Turneringen begynner tirsdag morgen, men laget må være på plass i løpet av mandag ettermiddag. Gruppespillet finner sted fra tirsdag til torsdag, og jentene spiller forhåpentligvis sluttspill fredag og lørdag.
Påmelding
Vi ber om bindende påmelding så fort som mulig, og senest innen mandag 4. februar. Grunnen til at vi stresser litt med påmelding, er at vi må finne ut om det er grunnlag for å stille to lag. Dersom det melder seg på for få til to lag, men for mange til ett lag, vil det kunne bli praktisert et «førstemann til mølla»-prinsipp.

Ledsagere
I tillegg vil det være nødvendig med ledsagere (fortrinnsvis mammaer som «overnattere», men også "avløsere" som kan være med på dagtid (her ønsker vi også pappaer som kan ”steppe inn” etter frokost). Vi håper derfor mange har lyst og anledning til å bruke noen feriedager i Gøteborg sammen med jentene våre. Vi legger det opp slik at det er anledning til å være med én eller flere dager.

Kostnader
Det er estimert en kostnad på drøye NOK 2500 pr deltager, og vi håper at vi med hjelp av våre sponsormidler skal få prisen noen hundrelapper lavere enn dette. Dette vil dekker overnatting på skole og et "All Inclusive Card". Kortet innbefatter måltider (i alt 15 måltider; middag mandag, frokost og lunsj lørdag og tre måltider øvrige dager), buss/trikk, adgang til alle kamper og åpningsseremoni, adgang til Liseberg og diverse øvrige tilbud og rabatter. I kostnadsoverslaget er det i tillegg medregnet betaling for trenere og "overnattere" samt transport. "Overnattere" får losji og "All Inclusive Card".

Arrangøren tilbyr senger for 360 kr/stk for alle fem nettene (ekstra). Kostnader for «overnattingsmammaer» vil bli dekket.

Transport
Det vil være plass til en del av jentene i privatbiler frem og tilbake. I tillegg vil vi ta buss el. tog. Vi ber derfor om tilbakemelding fra de som skal kjøre en eller begge veier

Vi ber om tilbakemelding innen mandag 4. februar på hvem som skal delta
I tillegg er det fint om vi kan få beskjed om hvilke mammaer kan overnatte med barna (spesifiser hvilke dager) og evt øvrige ledsagere (spesifiser hvilke dager)?
Si fra om dere ønsker seng (360 kr ekstra for spillere, dekkes for overnattingsmammaer)

Svar til [email protected]

For mer informasjon, se cupens hjemmesidehttp://www.partillecup.com/swe/

Med håndballhilsener