Viktig - tilleggsinfo - Partille

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Det har blitt en endring i innkvarteringen i Gøteborg, så Nordstrand skal ligge på en annen skole. I tillegg litt annen oppdatert info.

Viktig - tilleggsinfo - Partille
Partille 2012 – Tilleggsinfo
Kjære hånballvenner – nå er det snart klart for avreise. Vi ser frem til en flott uke i Gøteborg. Nedenfor er litt tilleggsinfo for spillere og foreldre som kommer for å se på.

Overnatting
Som følge av uforutsette problemer med Gøteborg kommune, har Partille cup ikke fått leie den skolen Nordstrand opprinnelig ble innkvartert på. Dette medfører at vi er flyttet til en annen skole. Skolen ligger ikke like sentralt som den opprinnelige, men Partille cup har lovet oss at det skal være et veldig godt alternativ.

Litt surt med sene endringer, men vi er sikre på at turneringen blir like god uavhengig av hvor vi bor.

Her er info om skolen vi skal bo på, inkludert GPS-koordinater

Det er også laget et eget Infoskriv om skolen fra Partille som du finner her.

Kamper
Vi har innledende kamper tirsdag, onsdag og torsdag. Kampoppsettet finnes nedenfor. Vi skal forsøke å holde dere oppdatert om resultater og videre kamp-program på hjemmesiden og face, men dere kan også følge med på Partille sine resultat-sider på følgende link: http://spelprogram.partillecup.com/lag

Dere kan finne info om vårt lag ved å velge Matcher og filtrere på lag ”Nordstrand” og klass ”Girls 13”.

Her er oppsettet for gruppespillet til J99 (Girls 13):

Dag
Hjemme
Borte
Bane
Tirsdag
Sävehof
Kviberg 12
Fjellhammer 2
Heden 8
Brabrand
Heden 8
Helsingborg
Valhalla 3
Volgograd
Valhalla 1

For de av våre jenter som skal spille med J98, her er gruppespillet til J98 (Girls 14):
Dag
Hjemme
Borte
Bane
Tirsdag
Stjaer
Kviberg 12
Västeråsirsta
Valhalla 4
Önnereds
Valhalla 4
Bålsta
Valhalla 6
Fram
Heden 3
Sävehof
Heden 2

KAMPOPPSETT ALLE NIF-LAG som er med i Partille

Transport
Vi har fått låne en innelukket henger, så det er ikke behov for å pakke bagasjen inn i søppelsekker.