Partille Cup

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Planleggingen til Partille Cup i full gang. Etter en innholdsrik vårsesong der jentene forhåpentligvis har tre vellykkede cup'er bak seg, skal dette arrangementet finne sted mandag 2. tom lørdag 7. juli i Gøteborg. Vi håper så mange som mulig har anledning til å stille - og vi vil be om en foreløpig påmelding (slik at vi ser om det er grunnlag for å stille to lag).

Partille Cup

Turneringen begynner tirsdag morgen, men laget må være på plass i løpet av mandag ettermiddag. Sluttspillet finner sted fredag og lørdag.

Ledsagere

Vi satser på å stille to lag - men vi er da avhengige av at det stiller minimum 20 jenter. I tillegg vil det være nødvendig med ledsagere (både mammaer som overnattere, men også "avløsere" som kan være med på dagtid (her ønsker vi også pappaer som kan ”steppe inn” etter frokost). Gøteborg er en stor by, og jentene har et omfattende program. Vi håper jo dessuten at vi kan finne på mye hyggelig (Liseberg, båttur etc) – men for å få til dette må dere hjelpe til.

Vi håper derfor mange har lyst og anledning til å bruke noen feriedager i Gøteborg sammen med jentene våre. Vi legger det opp slik at det er anledning til å være med én eller flere dager.

Kostnader

Det er estimert en pris litt i underkant av NOK 3000 pr deltager. Dette dekker overnatting på skole og et "All Inclusive Card". Kortet innbefatter måltider (i alt 15 måltider; middag mandag, frokost og lunsj lørdag og tre måltider øvrige dager), buss/trikk, adgang til alle kamper og åpningsseremoni, adgang til Liseberg og diverse øvrige tilbud og rabatter. I kostnadsoverslaget er det i tillegg medregnet betaling for trenere og "overnattere" samt transport. "Overnattere" får losji og "All Inclusive Card".

Arrangøren tilbyr senger for 350 kr/stk for alle fem nettene (kommer i så fall i tillegg).

Transport

Det vil antagelig være plass til en del av jentene i privatbiler frem og tilbake. I tillegg vil vi ta buss el. tog. Vi ber derfor om tilbakemelding fra de som skal kjøre en eller begge veier

Vi ber om tilbakemelding på følgende innen onsdag 14. mars.

1. Hvem skal delta? Sikker / antagelig / nei?

2. Hvilke mammaer kan overnatte med barna (spesifiser hvilke dager)?

3. Hvem melder seg som øvrige ledsagere (spesifiser hvilke dager)?

4. Hvem vil selv kjøre/besørge transport selv (én/begge veier)?

5. Si fra om dere ønsker seng (350 kr ekstra

Svar til denne epost-adressen: [email protected]

For mer informasjon, se cupens hjemmeside http://www.partillecup.com/swe/

Med vennlige håndballhilsener