PW cup 2012

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Laget til PW cup 13. - 15. april, informasjon om deltakerbetaling, behov for bistand fra foreldre og behov for biler til transport

PW cup 2012

Nedenfor er en oversikt over de som er valgt ut til å være med til PW cup 13. – 15. april 2012. Bindende påmelding til Gard innen fredag 17. februar.

Samme helg stiller vi med to keepere til J98 som skal til Sverige (Västerås) på cup. Det er Martine og Julie M. L. som stiller her med Christina som reserve. Mer info om cupen finnes på hjemmesiden til J97.

Laget:
Aurora G. (keeper)
Elise M (keeper)
Ada
Aurora T. S.
Benedicte
Cecilie
Ellen
Emilie
Katharina
Mie
Selma
Thale
Tuva

Pris per person:
Totalt 1 180 per spiller som dekker A-kort for spilleren samt andel av deltakelse for 2 trenere og 3 foreldre. Betalingen dekker overnatting, transport til og fra kamper, frokost og middag++).

Betaling til NIF J99 Cup konto v/Gro Ellen Bøe: 6557.11.36702 innen 1. mars

Husk merk betalingen med spillerens navn

Vi trenger:
·         3 foreldre (helst damer) for overnatting på skole i nærheten. Hvis flere enn 3 melder seg er dette bare flott.
·         Vi blir 13 spillere + 5 voksne = 18 personer.  Håper / regner med at vi kan kjøre minimum 4 privatbiler til/fra Larvik (4,5 personer per bil)

Ta kontakt med Gard hvis du kan stille som foreldre på turen / gjerne med bil.

Mer informasjon angående reisetidspunkt, kamper etc. vil følge senere.