Gode resultater i Romjulscup

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Super innsats i Rælingen romjulscup endte med 2 seire og ett knepent tap. Les mer om kampene og se bilder her.

Gode resultater i Romjulscup

Det møtte 14 av 14 påmeldte jenter (og en ivrig trenre) til Rælingen romjulscup.

Vi spilte 3 kamper a 2 x 10 min, og vant 2 av kampene.
Nordstrand - Nit/Hak:          8 - 5
Nordstrand - Kolbotn2:       9 - 2
Nordstrand - Bekkelaget2: 6 - 9

Jentene spilte godt både i forsvar og angrep. Mot Bekkelaget sleit vi for øvrig noe med å score i starten. Derfor ble vi raskt liggende under 4 – 0. Etter hvert ble det jevnere, men det holdt dessverre ikke til seier. Bekkelaget var for øvrig i hundre og veldig fornøyd.

Pga at vi stilte med dobbelt mannskap, så var det nok noen som syntes de fikk vel lite spilletid. Det kan jeg skjønne og hadde vi hatt 3-4 jenter til så kunne vi stilt med 2 lag.

Det var god stemning på tribunen fra våre ivrige patrioter.

Dette var en godt organisert turnering som vi trygt kan delta på til neste år også. Som dere ser av bildene fra Beate, så stilte også ordføreren opp.

Ha en fortsatt god jul og et godt nyttår.

Hilsen
Sigve