Ny utstyrsavtale med Hummel!

Sist oppdatert 27.01.2017 kl.14.27

Klubben har forlenget sin avtale med Hummel og Torshov Sport frem til utgangen av 2022.

Ny utstyrsavtale med Hummel!
Daglig leder av NIF Ole Magnus Skisland og Anders Mårdalen fra assistCo er begge meget fornøyd med avtalen.

Meget godt fornøyd
Nordstrand IF har gjennom en årrekke hatt et nært og godt samarbeid med Hummel/AssistCo og Torshov Sport hva gjelder drakt og utstyrsleverandør. Det har vært en lang prosess, med flere leverandører på banen, men NIF, Hummel og Torshov Sport er nå kommet til enighet om en forlengelse av avtalen. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Nettbutikk
Det mest spennende med avtalen, som Torshov Sport er en avtalepart av, er at nettbutikk for Nordstrand IF sine medlemmer vil utvides til å favne flere produkter.

Dette vil vi komme tilbake med mer informasjon rundt, men den vil fungere som vanlig netthandel med bestilling og betaling på nettet, og levering direkte hjem eller til postkontor, og vi anbefaler alle våre medlemmer om å benytte seg av denne muligheten.

Vi ser frem til et spennende samarbeid de kommende årene.

Se Hummel teamsport-katalog for 2017.

Linken til katalogen finne du også på forsiden og under Om NIF / Utstyr