Møt opp til A-lags kamp på Lørdag kl 15

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.14

På lørdag spiller A-laget for herrer sin siste hjemmekamp for sesongen, etter tirsdagens seier over Grei leder Nordstrand sin avdeling på bedre målforskjell enn nettopp Grei. Vinner A-laget mot Wam-Kam på lørdag, er de bare en kamp unna opprykk til 3. divisjon.

Møt opp til A-lags kamp på Lørdag kl 15

Vi ønsker derfor å prøve og lage en god ramme rundt kampen og ønsker derfor å invitere alle spillerne og ledere i klubben på denne kampen.

Spillere og lederne rundt A-laget hadde satt veldig stor pris på om nettopp deres lag kom og støttet oss, vi trenger det!

TA GJERNE PÅ NORDTSRANDSDRAKTEN SLIK AT VI FÅR FARGET NIFFEN HVIT OG BLÅ!!

Sportslig hilsen

Nordstrand IF