Herlig Ski-tur for Junior 1

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.16.07

(Ski-Nordstrand 0-7) Flotte føreforhold med duskregn og våt bane ga en herlig Ski-tur for juniorgutta da høstsesongen startet.

Herlig Ski-tur for Junior 1

Jørgen Skagen (bildet) ble midtpunktet da han banket inn de fire første goalene bak Skis målvakt. Siden fulgte Henrik Solbakke, Stian Høgh og Lars Martin Tyldum opp med hver sin - og goalene var nesten uten unntak av det deilige slaget.

Et konsentrert juniorlag fikk tidlig ledermålet da Jørgen spaserte inn 1-0 i tomt bur. Den neste goalen kom ikke like lett, men ti minutter ut i andre omgang ble Magnus Aaløkken felt og Jørgen kunne trille inn sin andre, denne gangen fra 11 meter med keeperen i det ene hjørnet og straffesparket i det andre. Da var det slutt på kreftene til Ski, som hadde løpt mye i mellom et ballsikkert Nordstrand.

Den ene mønsterangrepet etter det andre fulgte den siste halvtimen, og juniorgutter med stor selvtillit satte både volleygoaler (Lars Martin, Jørgen og Stian) og deilige langskudd (Jørgen og Henrik).

Det var en gjennomføring til karakter Meget godt de unge håpefulle leverte. Gode treninger gjennom sommeren ble videreført i match, noe både trenere og våre trofaste tilskuere viste å verdsette.

Tøff match mot Stabæk venter neste uke. Så når fredagens trening er over, slutter vi å suge på denne karamellen og jobber mot å få en ny.