Avtale med Klinikk for Alle

Publisert 27.11.2014 kl.10.04

Nordstrand Håndball nyter godt av avtale med Klinikk for Alle Helsfyr, en av Norges største og ledende klinikker for alt innen kiropraktikk, fysioterapi, osteopati og akupunktur.

Avtale med Klinikk for Alle

Nordstrand Håndball Elite (NHE) har inngått avtale med Klinikk for Alle Helsfyr. Nordstrand Håndball får nå glede av denne samarbeidsavtalen med NHE ved at vi kan benytte oss av dette tilbudet vederlagsfritt for alle spillere og trenere.

Klinikk for Alle er før jul i Nordstrandhallen tirsdager kl 17.00-17.30 i styrkerommet på Niffen.

Tilbudet
På disse tidspunktene kan alle spillere, trenere og foresatte komme for å få en gjennomgang og uttalelse om de skader man har og få råd og veiledning om hva som er riktig behandling og opptrening. For trenerne kan man få nyttige råd og veiledning om opptreningsforhold, skadeforebygging osv. Dette er et meget godt tilbud som vi vet er etterlengtet og som mange har etterspurt. Nå er det her! Trenerne kan også avtale tid med Klinikk for Alle sine representanter for å komme på trening og undervise om skadeforebygging, treningsmetoder osv. Dette er et undervurdert område, og vi vet at spesielt for de lagene der det er store belastninger trenings- og kampmessig er det ekstremt viktig å trene riktig. Nå kan den enkelte få råd og hjelp til dette.

Kontaktpersoner
Våre kontaktpersoner hos Klinikk for Alle utover tidene over er [email protected] eller [email protected]. Kostnader for dette avtales direkte med klinikken. Se også klinikkforalle.no (Helsfyr).

Sportslig Utvalg og Styret håper at fleste mulig medlemmer og støtteapparat benytter denne muligheten.
Dersom du har spørsmål, så kontakt enten Klinikk for Alle direkte på telefon 22 07 66 70 eller snakk med Øyvind Jensrud i SU eller Jan Knoph i Styret.

BEDRIFTSHELSE
Klinikk for Alle har også egen bedriftshelsetjeneste. Se nærmere beskrivelse av Klinikk for Alle i vedlagte brosjyre.

klinikk-for-alle_forside

Sportslig hilsen fra