Gratulerer med 90 års dagen, Åse!

Publisert 13.06.2023 kl.22.12

Lørdag fylte æresmedlem Åse Risberg 90 år og ble gjort stas på av venner med lunsj i Storstua, og Nordstrand IF overrakte jubilanten gratis trening i treningsstudio.

Gratulerer med 90 års dagen, Åse!

Åse Risberg kom til Nordstrand IF fra Ulefoss som 20 åring i 1953 og hun har hele 23 sesonger på A laget.

Etter endt karriere fortsatte "Mor Åse" som oppmann og frivillig i hjelpeapparatet rundt Dame A-laget og det skulle vare i godt over 30 år, hun har vært oppmann/kvinne under mange ulike trenere og alltid med NIFs beste for øyet.

Åse har vært medlem av Nordstrand IF i 70 år – det er nok rekord i Nordstrand, og er også medlem av Representantskapet i NIF.

Åse ble tildelt æresmedlemskap i Nordstrand IF i 2021, les saken.

ase-og-kristian_2023

Klubbens daglige leder, Kristian Gjerstadberget, fikk æren av å overrekke den spreke jubilanten den sprek gaven fra klubben, fri trening i Nordstrand Arena treningssenter.

Hipp hipp hurra!