Dugnad - salg av Omega-3 produkt

Sist oppdatert 25.06.2014 kl.9.12

Nå har vi fått mulighet til å skaffe årgangen vår dugnadsinntekter!

Dugnad - salg av Omega-3 produkt

Det er innkjøpt et nytt omega-3 produkt som har fått de aller beste skussmål :-) Det er kapslet olje basert på fersk laks, ingen lukt av fisk eller fiskeettersmak!

Produktet heter Norwegian Salmon Oil

Hver deltager på laget får 11 bokser og betaler kr 550,- kontant på treningen fk tirsdag 11 feb. Utpris for boksen er kr 150,- slik at når alle boksene er solgt innbetales kr 1100,- til lagkassen kontonr: 9041 23 24012 (mrk innbetalingen med spillers navn og dugnad feb) Siste frist for innbetaling er 15 mars.

En hilsen fra trenerne er at det er viktig at jentene selv engasjerer seg i salget og får en følelse av å bidra for laget!

Lyn idrettsforening har hatt stor suksess med salget og har fått veldig gode tilbakemeldinger på produktet

Lykke til!

Hilsen