Trafikalt grunnkurs

Publisert 19.10.2014 kl.21.52

Det nærmer seg faktisk tiden da våre håpefulle kan begynne med øvelseskjøring. I den forbindelse må de først ha trafikalt grunnkurs.

Trafikalt grunnkurs

Best Trafikkskole er en av sponsorene til damelaget vårt, og de har laget et opplegg hvor de kan arrangere kurs på Niffen og tilpasse tidspunktene til jentenes treningstider. Kursene gjennomføres normalt i løpet av en uke, men tidspunktene kan da tilpasses slik at jentene rekker treninger før eller etter kurset.

Prisen på kurset er ikke rabattert, men den skal være konkurransedyktig. Fordelen vil være at tidspunktene tilpasses treningstidspunktene.

Planen er å sette opp kurset i løpet av november, men vi må først ha tilbakemelding på hvor mange som vil være interessert i et slikt opplegg. Dette er ikke bindende påmelding – det vil komme senere. Dersom det er mange nok som er interessert, lager vi et forslag til opplegg for en bestemt uke.

Vennligst send en mail [email protected] innen fredag 27.10 for å melde interesse.

Se vedlagte «flyer» som beskriver opplegget.