Prosess ny trener for J99

Publisert 22.04.2015 kl.17.53

Prosess ny trener for J99

Vi er fullt klar over at både spillere og foreldre er interessert i hvordan det går med prosess for å finne ny trener for laget. Endel av trenerne hadde i går møte med Øyvind Jensrud fra sportslig utvalg angående nettopp dette. Fra J99 har det primært vært Anders og Gard som har fulgt opp prosessen overfor SU, som er ansvarlig for å finne ny trener. Hittil har det vært 2 kandidater som har takket nei, men sportslig utvalg har per dato 4 nye kandidater for trenerjobben og håper på en avgjørelse innen 1-2 uker. Hvis noen av kandidatene blir godkjent og takker ja innen den tid som er angitt, vil det meste løse seg fremover. Hvis ikke vi har en avgjørelse innen 1-2 uker sa vi klart fra til SU under møtet i går at vi uansett trenger å ha et møte med jentene for å informere om hva som er SU's planer / intensjoner fremover for laget, samtidig som foreldrene skal få samme info på en ryddig måte. Dette vil i så fall Anders og Gard følge opp at skjer. Dette er det beste svaret vi kan gi på det nåværende tidspunkt om prosessen - vi håper det løser seg!

Forøvrig er vi i ferd med å sette opp en treningsplan fra Slottsfjell til Hummel cup. Jørgen vil ta de fleste halløkter (Bra!), mens vi gamle trenere er med på halløkter ved behov og tar løpeøkter i de tilfeller hvor vi mister halltid. Det er et klart mål at vi skal ha full aktivitet med treninger frem til Fredikstad cup og Partille, samt starte opp igjen mandag 3. august med løpe/styrke treninger til vi får halltid.

Hilsen

Alle trenerene på NIF J99